Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Sekcja Rozliczania Wspólnot

Wyświetl stronę główną » Struktura ZGM » Sekcja Rozliczania Wspólnot

Sekcja Rozliczania Wspólnot - FW
tel. 032 67 217-14
      032 67 234-83 wew. 32

Do podstawowych zadań Sekcji należy:

  • przygotowywanie dokumentów finansowych dla Wspólnot Mieszkaniowych do zaksięgowania
    ( przychodzących i wychodzących),
  • księgowanie w systemie DOM5 dokumentów kosztowych ( faktur, rachunków, not),
  • księgowanie w systemie DOM5 dokumentów przychodowych ( faktur, not),
  • comiesięczne sporządzanie arkusza wynikowego,
  • sporządzanie przelewów zapłat za usługi kontrahentom,
  • prowadzenie analityki zapłat poszczególnym właścicielom lokali z jednoczesnym  księgowaniem zapłat z dokumentów bankowych,   
  • comiesięczne uzgadnianie zapisów księgowych z dokumentami:
    - należności z tytułu zaliczek właściciela,
    - zobowiązań wobec kontrahentów,
  • comiesięczne wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji i prowadzenie rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
  • współpraca z Administracją Domów Mieszkalnych nr 1 i 2, w zakresie wszelkich zmian własności lokali oraz bieżącej obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
  • przygotowanie rozliczenia rocznego dla poszczególnych właścicieli,
  • analiza wydruku sald wg poszczególnych lokatorów pod względem windykacji należności,
  • Współpraca z pracownikami Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2, Sekcją Prawno-Windykacyjną w celu prawidłowej windykacji należności,
  • sporządzanie arkusza wynikowego ( kosztów, przychodów) budynków Wspólnot będących
    w obcym zarządzie,
  • drukowanie i segregowanie ( kompletowanie) wszystkich faktur i rachunków związanych
    z funkcjonowaniem Wspólnot Mieszkaniowych jako gotowych do przekazania właścicielom lokali,
  • wypisywanie not korygujących przy wykupach mieszkań,
  •  prowadzenie niezbędnej dokumentacji finansowej Wspólnot Mieszkaniowych,
  • przygotowanie dokumentacji kredytowej na potrzeby inwestycji i remontów realizowanych przez administrowane Wspólnoty Mieszkaniowe,
  • opracowanie i przygotowanie niezbędnych analiz i propozycji finansowania inwestycji remontów dla administrowanych Wspólnot Mieszkaniowych,
  • ścisła współpraca z komórkami Zakładu, w celu poprawienia ściągalności zaległych zaliczek wnoszonych przez właścicieli lokali mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych,
  •  bieżąca współpraca w zakresie działalności Wspólnot Mieszkaniowych z Kierownikami Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2,
  • sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie działania komórki organizacyjnej,
  • wykonywanie zadań dotyczących zarządzania ryzykiem w zakresie realizowanych zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym oraz innych zleconych do realizacji określonych
    w liście celów.

Informacje

Rejestr zmian

2023-02-02

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2018-10-11

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2015-07-20

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2015-07-10

Dodanie artykułu - Edyta Przybysławska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Zawierciu

ul. Towarowa 30
42-400 Zawiercie
woj. śląskie

tel. (032) 67 234 83
fax (032) 67 217 14
zgm@zgm-zawiercie.pl

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.