Sekcja Rozliczania Wspólnot
Wyświetl stronę główną » Struktura ZGM » Sekcja Rozliczania Wspólnot
Sekcja Rozliczania Wspólnot - FW
tel. 032 67 217-14
032 67 234-83 wew. 32
Do podstawowych zadań Sekcji należy:
- przygotowywanie dokumentów finansowych dla Wspólnot Mieszkaniowych do zaksięgowania
( przychodzących i wychodzących),
- księgowanie w systemie DOM5 dokumentów kosztowych ( faktur, rachunków, not),
- księgowanie w systemie DOM5 dokumentów przychodowych ( faktur, not),
- comiesięczne sporządzanie arkusza wynikowego,
- sporządzanie przelewów zapłat za usługi kontrahentom,
- prowadzenie analityki zapłat poszczególnym właścicielom lokali z jednoczesnym księgowaniem zapłat z dokumentów bankowych,
- comiesięczne uzgadnianie zapisów księgowych z dokumentami:
- należności z tytułu zaliczek właściciela,
- zobowiązań wobec kontrahentów,
- comiesięczne wyliczenie zaliczki na podatek dochodowy, sporządzanie deklaracji i prowadzenie rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS-em,
- współpraca z Administracją Domów Mieszkalnych nr 1 i 2, w zakresie wszelkich zmian własności lokali oraz bieżącej obsługi Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie rozliczenia rocznego dla poszczególnych właścicieli,
- analiza wydruku sald wg poszczególnych lokatorów pod względem windykacji należności,
- Współpraca z pracownikami Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2, Sekcją Prawno-Windykacyjną w celu prawidłowej windykacji należności,
- sporządzanie arkusza wynikowego ( kosztów, przychodów) budynków Wspólnot będących
w obcym zarządzie,
- drukowanie i segregowanie ( kompletowanie) wszystkich faktur i rachunków związanych
z funkcjonowaniem Wspólnot Mieszkaniowych jako gotowych do przekazania właścicielom lokali,
- wypisywanie not korygujących przy wykupach mieszkań,
- prowadzenie niezbędnej dokumentacji finansowej Wspólnot Mieszkaniowych,
- przygotowanie dokumentacji kredytowej na potrzeby inwestycji i remontów realizowanych przez administrowane Wspólnoty Mieszkaniowe,
- opracowanie i przygotowanie niezbędnych analiz i propozycji finansowania inwestycji remontów dla administrowanych Wspólnot Mieszkaniowych,
- ścisła współpraca z komórkami Zakładu, w celu poprawienia ściągalności zaległych zaliczek wnoszonych przez właścicieli lokali mieszkalnych Wspólnot Mieszkaniowych,
- bieżąca współpraca w zakresie działalności Wspólnot Mieszkaniowych z Kierownikami Administracji Domów Mieszkalnych nr 1 i 2,
- sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie działania komórki organizacyjnej,
- wykonywanie zadań dotyczących zarządzania ryzykiem w zakresie realizowanych zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym oraz innych zleconych do realizacji określonych
w liście celów.
Źródło informacji: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Zawierciu.
Data utworzenia: 2015-07-10.
Wprowadził do systemu: Edyta Przybysławska. Data wprowadzenia: 2015-07-10 13:28:21.
Zatwierdził do publikacji: Edyta Przybysławska. Data publikacji: 2015-07-10 13:28:21.
2023-02-02
|
Edycja artykułu - Edyta Przybysławska
|
2018-10-11
|
Edycja artykułu - Edyta Przybysławska
|
2015-07-20
|
Edycja artykułu - Edyta Przybysławska
|
2015-07-10
|
Dodanie artykułu - Edyta Przybysławska
|