Pokaż/ukryj informację o istniejących skrótach klawiszowych

Skróty klawiszowe:

Włącz lektora.
Wyłącz lektora.

Sekcja Rozliczania Czynszów

Wyświetl stronę główną » Struktura ZGM » Sekcja Rozliczania Czynszów

Sekcja Rozliczania Czynszów - FC
tel. 032 67 217-14
      032 67 234-83 wew. 28

Do podstawowych zadań Sekcji należy:

  • dekretacja, weryfikacja dokumentów pod względem rachunkowym i podatkowym oraz księgowanie dokumentów źródłowych,
  • analiza kont rachunkowych pod względem prawidłowości zapisów księgowych,
  • księgowanie i wyliczenia rezerw, odpisów aktualizacyjnych, umorzeń i odsetek,
  • terminowe i prawidłowe prowadzenie ewidencji księgowej i uzgadnianie jej z kontami księgi głównej,
  • comiesięczne uzgadnianie kont syntetycznych i analitycznych,
  • comiesięczne sporządzanie raportów, sprawozdań i polecenia księgowania,
  • czynne uczestnictwo w przygotowaniu sprawozdań budżetowych i finansowych,
  • sporządzanie i kontrola rejestrów VAT oraz prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT,
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
  • sprawdzanie danych dotyczących zmian składników opłat za lokale mieszkalne na Administracjach Domów Mieszkalnych nr 1 i 2 w oparciu o dane wprowadzone przez ADM nr 1 i 2 i wydruk dzienników i faktur,
  • sprawdzanie danych dotyczących zmian składników opłat za lokale użytkowe w oparciu o dane z Sekcji Zamówień Publicznych i Marketingu, wydruk dzienników i faktur,
  • bieżące księgowanie wpłat najemców dla lokali mieszkalnych i użytkowych,
  • prowadzenie rejestru dodatków mieszkaniowych,
  • bieżące informowanie najemców o stanie zadłużeń tj. umieszczenie informacji przy wydruku faktur,
  • comiesięczne informowanie MOPS o wystąpieniu zaległości zgodnie z Ustawą o dodatkach mieszkaniowych ( tj. Dz.U. z 2021 poz. 2021 z późn. zm.),
  • sporządzanie wydruków danych wg potrzeb (np. zestawienie obrotów i sald najemców, dzienniki przypisów, informacje o stanie zadłużeń),
  • współpraca z Kierownikami ADM-ów, Sekcją Prawno-Windykacyjną, Sekcją Zamówień Publicznych i Marketingu w celu prawidłowej windykacji należności,
  • sprawowanie kontroli zarządczej w zakresie działania komórki organizacyjnej, wykonywanie zadań dotyczących zarządzania ryzykiem w zakresie realizowanych zadań określonych w Regulaminie Organizacyjnym oraz innych zleconych do realizacji określonych w liście celów.


 

Informacje

Rejestr zmian

2023-02-02

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2018-10-11

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2018-10-11

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2015-11-12

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2015-07-20

Edycja artykułu - Edyta Przybysławska

2015-07-10

Dodanie artykułu - Edyta Przybysławska

Filtrowanie bieżącej kategorii

Archiwum:

Redaktorzy odpowiedzialni za ten dział:

Oficjalna strona www

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
w Zawierciu

ul. Towarowa 30
42-400 Zawiercie
woj. śląskie

tel. (032) 67 234 83
fax (032) 67 217 14
zgm@zgm-zawiercie.pl

Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej Strona Dziennika Ustaw Monitor Polski Oficjalna strona Biuletynu Informacji Publicznej

Szukaj w BIP

Twoja przeglądarka internetowa, bądź system operacyjny, nie wspierają lektora w polskiej wersji językowej.